Zondag 2 oktober : Scheldefestival Lillo

Tijdens dit kleine festival (her)ontdek je alle troeven van Lillo en krijg je er nog een paar optredens van knappe artiesten en leuke straatanimatie bovenop.

Zo zijn er concerten van Stijn Kolacny en Guy Swinnen in de kerk van Lillo en de theatervoorstellingen “Gezongen Gazetten en Smartlappen” en “De Verdachte Praktijken van Omer Honoré van Caesbeecke” in het Kruitmagazijn.

Tijdreis in het Poldermuseum

Het Poldermuseum is geopend in een totaal opgefriste opstelling. Je kan de vaste collectie en de thematentoonstelling “Polderdorpen door de lens van Hoelen” bezoeken. Om 14u00 en 16u00 kan je een presentatie bijwonen van Lillo-Fort in virtual reality “Virtuafort” en vervolgens met een gids op stap gaan. Voorstelling en gidsbeurt duren samen ongeveer 1,5 uur.

Openingsuren: 13 tot 18 uur

Presentaties met gidsbeurten: 14 en 16 uur

Prijs: presentatie met gidsbeurt € 3

Locatie: Poldermuseum, Lillo